Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ...
«Από την ημέρα που ανέλαβα τον Ολυμπιακό, είχα τακτικές επαφές με τους οργανωμένους φιλάθλους, πρόσφατα είχα επαφή με τους κατόχους διαρκείας των VIP, σήμερα βλέπω εσάς και θέλω να σας ακούσω. Θεωρώ ότι αυτά τα 2,5 χρόνια έχει γίνει μία σημαντική δουλειά και τα αποτελέσματα είναι εμφανή. Το καλοκαίρι του 2010 αναλάβαμε τον Ολυμπιακό πέμπτο στο πρωτάθλημα και εκτός Ευρώπης, με ελάχιστους ποδοσφαιριστές με συμβόλαιο στην ομάδα. Και ήταν μία εποχή που είχαμε ολόκληρο το ποδοσφαιρικό κατεστημένο εναντίον μας και τον βασικό μας αντίπαλο με το ακριβότερο ρόστερ στην ιστορία του».
«Βγήκα προσωπικά μπροστά, δουλεύω 20 ώρες το 24ωρο και ένα μεγάλο κομμάτι της ημέρας και της καθημερινότητάς μου αφορά στον Ολυμπιακό, με τεράστιο κόστος και κοινωνικό και επιχειρηματικό, αφού ξέρετε πόση λάσπη έχω δεχτεί τα τελευταία 2,5 χρόνια και πόσο προσπάθησαν να με πλήξουν.
Όμως η αγάπη μου για τον Ολυμπιακό με κάνει κάθε μέρα να συνεχίζω και να προσπαθώ για την ομάδα. Όταν αναλάβαμε ο Ολυμπιακός είχε σοβαρό οικονομικό άνοιγμα και χρειάστηκε, πέρα απο την αγορά, να επενδύσω τεράστια ποσά, άνω των 60 εκ. €, σε μία εποχή που η Ελλάδα και η Ευρώπη βιώνουν μία τεράστια οικονομική κρίση»
«Για εμένα είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι εξυγιάναμε την ΠΑΕ Ολυμπιακός, πληρώσαμε τα βάρη του παρελθόντος, όταν οι αντίπαλοί μας υποθήκευαν το μέλλον τους. Είπα από την αρχή ότι θέλω να είμαι ο τελευταίος πρόεδρος που θα ματώσει οικονομικά. Θέλω να δημιουργήσω έναν Ολυμπιακό αυτάρκη. Και αφού μιλάμε για τα οικονομικά να πούμε και κάτι.
Για να τελειώνουμε με αυτή την καραμέλα που λέει “τι γίνονται τα 25 εκ. του Τσάμπιονς Λιγκ κάθε χρόνο”. Τα 20-22 εκατ. ευρώ το χρόνο απο το Τσάμπιονς Λιγκ δεν καλύπτουν ούτε το 40% του μπάτζετ που έχει η ομάδα που ξεπερνάει τα 50 εκατομμύρια. Την ίδια στιγμή, που τα έσοδα, μειώνονται δραματικά. Για παράδειγμα από τα εισιτήρια έχουν μειωθεί από τα 22 εκατομμύρια που ήταν τα προηγούμενα χρόνια, σε λιγότερα από 10 τη χρονιά που διανύουμε.
Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη παραφιλολογία για τα έσοδα του Ολυμπιακού και την όποια κερδοφορία ενώ οι άλλοι έχουν ζημιές. Ζημιές στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, σημαίνει αυστηρό οικονομικό έλεγχο από την UEFA, επιβολή περιορισμών και ύστερα από μία περίοδο χάριτος, αποκλεισμό από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Και για να γίνουμε πιο σαφείς, δείτε ΑΕΚ, Άρη από την Ελλάδα, αλλά και τη Μάλαγα από την Ευρώπη.
Ακόμη και αν ο Ολυμπιακός παρουσιάσει στο μέλλον κέρδη, αυτό δεν σημαίνει κέρδη για τον μέτοχο, δηλαδή μερίσματα. Ο Ολυμπιακός έχει συσσωρευμένες ζημιές και δεν μπορεί να μοιράσει μερίσματα στους μετόχους του για πολλά ακόμα χρόνια. Και αυτό το αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος που έχει έστω και ελάχιστη σχέση με τα οικονομικά μιας επιχείρησης. Το μικρό περίσσευμα που μπορεί να υπάρξει λοιπόν, θα διατεθεί για το χτίσιμο του μέλλοντος της ομάδας, Ακαδημίες, προπονητικό κέντρο, την ενίσχυση του Ερασιτέχνη και την προσφορά μας στην κοινωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου