Τελευταία Νέα

Τραπεζικός υπάλληλος έκανε αναλήψεις από λογαριασμούς πελατών

Τις καταθέσεις των πελατών του καταχραζόταν ένας τραπεζικός υπάλληλος στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, πρόκειται για υπάλληλο που τη διετία 2009-10 ήταν τμηματάρχης σε υποκατάστημα τράπεζας στην Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης, απέσπασε περίπου 125.000 ευρώ από τις οικονομίες 13 ανυποψίαστων καταθετών. Οι καταθέσεις απεικονίζονταν κανονικά στα τραπεζικά βιβλιάρια των πελατών, ωστόσο, στην πορεία ο κατηγορούμενος, εκμεταλλευόμενος τη θέση του, έκανε «αναλήψεις» διαφόρων ποσών από κάθε λογαριασμό, χωρίς αυτές να καταγράφονται στα βιβλιάρια, με συνέπεια τα χρήματα να κάνουν ‘φτερά” αλλά αυτό να μην γίνεται αντιληπτό από τους καταθέτες. Πηγή:http://www.haniotika-nea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.