Τελευταία Νέα

Εκαναν Τουμπα την εθνικη οδο!



Η δίψα των οπαδών του ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του Κυπέλλου είναι μεγάλη και σε στάσεις που έκανε το κομβόι σε διάφορα σημεία της εθνικής οδού άναβαν πυρσούς και φώναζαν συνθήματα.
Αρκετοί ανέβηκαν και στις οροφές των λεωφορείων δίνοντας άρωμα... τούμπας.

το άρθρο ανέβηκε από το www.onsports.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.