Τελευταία Νέα

ΚΟΝΤΡΑ ΡΕΜΟΥ-ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ!!

Συγκεκριμένα ο Παντελής Θαλασσινός είπε: «Το The Voice το είδα. Δεν ξέρω. Συμμερίζομαι την αγωνία όλων αυτών των παιδιών που πηγαίνουν και δε νομίζω ότι είναι ο σωστός τρόπος να κάνεις το πρώτο σου βήμα. Κι εξάλλου δε μου αρέσει να είμαι ένας άνθρωπος που ασχολούμαι σοβαρά με τη μουσική και να πάω στο The Voice και να με κρίνει ο Ρέμος ή η Βανδή ή ή Μελίνα ή οποιοσδήποτε άλλος»

Ο Γιώργος Λιάγκας έδωσε την δική του σκληρή απάντηση και ο Αντώνης Ρέμος απάντησε στον Παντελή Θαλασσινό μέσω facebook. «Δυστυχώς βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση, πράγμα που δεν το θέλω καθόλου , να πρέπει να απαντήσω στον αγαπητό τραγουδοποιό Παντελή Θαλασσινό... κακό δεν είναι στη ζωή να εκφράζεις τις απόψεις σου για όσα συμβαίνουν γύρω σου, κακό είναι να μηδενίζεις την πορεία κάποιων συναδέλφων σου, ίσως ακόμη χειρότερο να ασχολείσαι εσύ με τους άλλους για να απασχολήσεις. Ίσως θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί όταν αναφερόμαστε σε άλλους», έγραψε ο Αντώνης Ρέμος.

Και τώρα ο Παντελής ανταπαντά στον Αντώνη γράφοντας: «Φίλε μου, ίσως θα ξέρετε πολύ καλά, ότι αυτές οι εκπομπές κι οι συνεντεύξεις, απ' ότι κι εγω διεπίστωσα, για κάποιους λόγους μοντάρονται. Ίσως γιατι δεν έχουν το ρυθμό, αυτόν τον βιαστικό που επιθυμούν.. 'Η ποιός ξέρει? ίσως για να συζητηθούν.. Μην ασχολείστε λοιπόν, με τις μονταρισμένες εκπομπές, και τα περιοδικά που εφευρίσκουν επικεφαλίδες, που βάζουν μόνο τα καθ' εαυτούς κυρίως λεγόμενα. Έκτός και τους εκτιμάτε, η ζείτε γι αυτούς.

Στη μεν περίπτωση, του Voice, ναι, είπα αυτό που φρονώ και πιστεύω. Ότι "άν ήμουν νέος καλλιτέχνης (και είπα ΑΝ), δεν θα πήγαινα να με κρίνουν ο Ρέμος, η Βανδή, η Μελίνα...κλπ".
Γιατί θα πρέπει όλοι να αποδέχονται τον τρόπο, που επιλέγει η τηλεόραση, να παρουσιάζει μοντέλα και τρόπο ζωής? Κι άν δε μ' αρέσει, αυτή η εκπομπή? Πρέπει να γίνω ο ουδέτερος Φασουλής που του αρέσουν όλα, για να μη στενοχωρεί?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.