Τελευταία Νέα

To πανό που... συζητήθηκε!

Το μαύρο πανό γράφει με άσπρα γράμματα «Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» και από πολλούς θεωρείται... πικάρισμα προς την προ 4ετίας κάθοδο των φίλων του Άρη στην Αθήνα! Τα σχόλια είναι εκατοντάδες και η φωτογραφία έχει μέσα σε λίγα λεπτά κάνει την εμφάνιση της παντού. Άλλα είναι θετικά, άλλα αρνητικά... Τα συμπεράσματα δικά σας! Πάντως, κατόπιν εντολής εισαγγελέα, το πανό αποσύρθηκε πριν την έναρξη του αγώνα, για να τοποθετηθεί ξανά στα τελευταία τριάντα λεπτά.







πηγή http://www.gazzetta.gr/football/article/607831/pano-poy-syzitithike

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.