Evα βήμα παραπέρα προχωρούν το θέμα της μετεγγραφής του Παπακουλί Ντιοπ στον Ολυμπιακό οι Ισπανοί. Συγκεκριμένα, σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας "Superdeporte" αναφέρει πως ο Σενεγαλέζος κεντρικός μέσος της Λεβάντε... αγκυροβολεί στο Λιμάνι, ούτως ώστε να αποτελέσει τον διάδοχο του εκ των αρχηγών της ομάδας, Γιάννη Μανιάτη. Η ιστοσελίδα του Λεβάντε επιβεβαιώνει πως οι Πειραιώτες κινούνται για τον διεθνή άσο και πως σκοπός είναι να καλυφθεί το κενό του Μανιάτη, ο οποίος κάνει το άλμα για την Πρέμιερ Λιγκ και την Έβερτον. Βέβαια, ενώ για τον Ντιοπ υπάρχει όντως θέμα και ο παίκτης είναι κοντά στον Ολυμπιακό, δεν προκύπτει θέμα μετακίνησής του στα "ζαχαρωτά".
Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα, ο Ντιοπ αποτελεί εισήγηση του Μίτσελ και πως έρχεται στην Ελλάδα αντί του Μανιάτη, τον οποίο η Έβερτον περιμένει με ανοιχτές αγκάλες. Μάλιστα, προχωράει το θέμα και τονίζει πως με τα λεφτά από την πιθανή πώληση του Μανιάτη, θα καλυφθεί η διαφορά με τις απαιτήσεις της Λεβάντε για τον Ντιοπ.
Συν τις άλλοις, το ρεπορτάζ γράφει για τον Ντιοπ πως το συμβόλαιό του λήγει σε ένα χρόνο και η ομάδα του ζητά περίπου 3.000.000 ευρώ. Μάλιστα, οι εκπρόσωποί του έχουν ήδη στα χέρια τους δύο προτάσεις από ευρωπαϊκές ομάδες και η μια μπορεί να είναι ο Ολυμπιακός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου