Τελευταία Νέα

ΣΟΚ και ΔΕΟΣ “Ανέστησαν” φονικό ιό που σε μια ενδεχόμενη διαφυγή του στο περιβάλλον...

Η επιτυχημένη προσπάθεια να «αναστήσουν» επιστήμονες στις ΗΠΑ τον φονικό ιό του 1918 έχει προκαλέσει φόβο για μια ενδεχόμενη διαφυγή του στο περιβάλλον...


Ο ιός είναι σχεδόν ίδιος με εκείνον που είχε προκαλέσει την πανδημία «ισπανικής γρίπης» με περίπου 50 εκατ. θύματα παγκοσμίως. Σκοπός των επιστημόνων ήταν να διαπιστώσουν πόσο εύκολο είναι να αναδυθεί στην εποχή μας ξανά ένας τέτοιος επικίνδυνος ιός. Η νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι τα διάφορα στελέχη ιών της γρίπης των πτηνών, που κυκλοφορούν σήμερα στη φύση, περιέχουν όλα τα αναγκαία γενετικά συστατικά που μπορεί να συνδυαστούν κάποια στιγμή και έτσι να γεννήσουν ένα νέο άκρως φονικό ιό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.