Τελευταία Νέα

Η Andriana Lima χώρισε, φόρεσε το πράσινο μπικίνι της και έβαλε φωτιά στην παραλία

Η Αντριάνα Λίμα μετά από πέντε χρόνια γάμου χώρισε με τον πρώην αστέρα του μπάσκετ Μάρκο Γιάριτς.
Αποφάσισε λοιπόν να περάσει ένα χαλαρό σαββατοκύριακο στη Φλόριντα. Οι φωτογράφοι την πέτυχαν στην παραλία να κάνει το μπάνιο της, φορώντας ένα εντυπωσιακό πράσινο μπικίνι  που αναδείκνυε το μαυρισμένο της κορμί της.


πηγη:iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.