Η Αντριάνα Λίμα μετά από πέντε χρόνια γάμου χώρισε με τον πρώην αστέρα του μπάσκετ Μάρκο Γιάριτς.
Αποφάσισε λοιπόν να περάσει ένα χαλαρό σαββατοκύριακο στη Φλόριντα. Οι φωτογράφοι την πέτυχαν στην παραλία να κάνει το μπάνιο της, φορώντας ένα εντυπωσιακό πράσινο μπικίνι που αναδείκνυε το μαυρισμένο της κορμί της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου