Τελευταία Νέα

"Ντού" της αστυνομίας και λουκέτο σε δύο beach-bar στη Θεσσαλονίκη

Λουκέτο σε δύο επιχειρήσεις αναψυχής και εστίασης στην Επανομή Θεσσαλονίκης έβαλαν άντρες της
αστυνομίας της περιοχής, καθώς διαπιστώθηκε ότι λειτουργούσαν δίχως τις απαραίτητες άδειες, και ήταν παράνομα εγκατεστημένες, σε δημόσιο κτήμα.
Στη διάρκεια του ελέγχου που έγινε στις 6 Ιουνίου το μεσημέρι, παρουσία Δικαστικής Αρχής, συνελήφθη ο 57χρονος ιδιοκτήτης των δύο επιχειρήσεων, αλλά και ο 37χρονος υπεύθυνος των καταστημάτων. 

Επισημαίνεται ότι κατασχέθηκε ο ηλεκτρονικός, ηλεκτρολογικός και υλικοτεχνικός εξοπλισμός των καταστημάτων.

phgh:ola thessaloniki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ24 Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.