Ουσιαστικά, ο Ολυμπιακός πρότεινε στον παίκτη γενναία αύξηση αποδοχών κατά 50% από τα χρήματα που πήρε στη διετία που αγωνίστηκε στην ομάδα (900 χιλιάδες ευρώ), αφού αν δεχόταν την κατά 200 χιλιάδες βελτιωμένη πρόταση των «ερυθρόλευκων» (η πρώτη ήταν 1,15εκατ.) θα λάμβανε 650 χιλιάδες τον πρώτο χρόνο και 700 τον δεύτερο.
Ο Περπέρογλου, έχει στα χέρια του πρόταση από την ομάδα του Ντούσαν Ίβκοβιτς που με τα μπόνους φτάνει τα 1,8εκατ. ευρώ, όλες οι συζητήσεις που έκανε ήταν σε άριστο κλίμα, εκτιμά τον Ολυμπιακό και τη προσπάθειά του να τον κρατήσει, όμως φέρεται αποφασισμένος να αποχωρήσει, αφού η πρόταση των τούρκων είναι εξαιρετική.
Ένας από τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, με τα επεισόδια και την αντιπαλότητα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ενώ τον κεντρίζει ιδιαίτερα το έντονο ενδιαφέρον της Εφές που ξεκινάει ένα εξαιρετικό πρότζεκτ με τον Ίβκοβιτς.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου